Managementproeverij

De Managementproeverij heeft zich verder ontwikkeld en een nieuwe website was gewenst. De nieuwe website richt zich met name op het enthousiasmeren en informeren van geinteresseerden en deelnemers. Om invulling te geven aan deze doelstellingen is een uitgebreide site gerealiseerd. Er is veel fotomateriaal vervaardigd, waaronder ook een 360 graden panorama waarmee de site pontificaal opent; een sterk sfeerbeeld wordt direct neergezet.

Er zijn diverse mogelijkheden om de betrokkenheid binnen het netwerk te vergroten; er zijn &#822likeDe opgevraagde gebruiker bestaat niet. buttons voor ‘social media’, de twitterstroom wordt weergegeven, de mogelijkheid wordt geboden om te reageren op artikelen en men kan zich inschrijven op de nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief is geent op het gebruik van Mailchimp met een op de Managementproeverij toegespitste template.

De site kan eenvoudig door Meta en Mechel zelf worden onderhouden. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van maatwerk plugins voor het koppelen van de nieuwste items aan het menu en het tonen van de agenda.

Fotografie

De pagina’s worden onder meer geillustreerd met (uitsnedes van) foto’s die tijdens bijeenkomsten van de Managementproeverij zijn gemaakt.

Plugins

De site maakt gebruik van een aantal maatwerk WordPress plugins:

  • fotostrips zoals hierboven getoond kunnen met de Highlight slider plugin in categorieen worden ondergebracht. De strips worden voorzien van een tekst en link en als een slideshow getoond op de pagina’s die aan de categorie zijn toegewezen.
  • DWB Pano2vr maakt het gebruik van panorama’s op de website mogelijk.
  • dankzij de agenda plugin kunnen evenementen op datum worden gepland en getoond worden. Om het beheer van de site te vereenvoudigen voorziet de plugin in het automatisch opnemen van de eerstvolgende Proeverij in het menu.