Support informatie

Voor een grote financiële instelling is een website ontwikkeld voor ondersteuning van de medewekers bij afhandeling van de klantvragen.

Belangrijke (maatwerk) onderdelen van deze interne website zijn:

  • uitgebreide procesbeschrijvingen met bijbehorende schermprints,
  • een paginaboom met miniatuur schermprints, waarmee de stap binnen het proces wordt geïllustreerd.
  • FAQ met hierarchische indeling en dynamische weergave van FAQ items obv context
  • notificatie systeem waarmee de medewerkers direct op de hoogte gesteld kunnen worden van belangrijk nieuws.

De informatie op de website kan door de afdeling zelf onderhouden en uitgebreid worden. Omdat de oplossing is gebaseerd op WordPress MultiSite, kan het systeem eenvoudig worden uitgebreid t.b.v. de ondersteuning van andere processen.

FAQ plugin

Er is een uitgebreide FAQ plugin op maat gemaakt. FAQ items worden in (hiërarchische) categorieën opgenomen. Vanwege het grote aantal pagina’s op de site is een dynamische ‘widget’ gemaakt, waamee de categorieën automatisch aan de pagina’s toegewezen worden; hiermee is het toewijzen van FAQ categorieën aan pagina’s sterk vereenvoudigd.

Tip: lang nadat ik deze plugin opleverde, las ik dit goede artikel over FAQ’s.